Pomysł na drugie śniadanie

Drugie śniadanie to bardzo ważny posiłek w ciągu dnia. Przypada na czas naszej największej, dziennej aktywności. Jemy je bowiem pomiędzy jednym a drugim zadaniem, wymagającym wysiłku umysłowego, a niejednokrotnie również fizycznego. No ale jakie zdrowe przekąski są godne polecenia? Na co warto stawiać? Na te pytania odpowiadamy w naszym artykule.

Kanapki z chlebem bezglutenowym

Doskonałym pomysłem na drugie śniadanie do szkoły i pracy są kanapki z chlebem bezglutenowym. Jak wiadomo bowiem gluten nie jest szczególnie korzystny dla naszego zdrowia. Takie zdrowe przekąski można komponować w dowolny sposób. Do naszych kanapek warto wykorzystać chociażby pełnowartościowy twaróg oraz warzywa, takie jak pomidory, ogórki, rzodkiewki i wiele więcej. Bardzo szybko i prosto można też wykonać smaczną pastę do smarowania – hummus, wegański pasztet albo wegański smalec z grochu i fasoli. Oczywiście przyda się też sałata – rukola, roszponka albo zwykła sałata masłowa. Dzięki chlebom bezglutenowym możesz mieć pewność, że Twoje śniadanie nie będzie zawierało żadnych sztucznych substancji, cukru oraz szkodliwych tłuszczów trans. 

Zdrowe ciasteczka

Jako drugie śniadanie do szkoły lub pracy świetnie sprawdzą się również ciasteczka. Nie mówimy tu oczywiście o tych, zawierających olej palmowy i sztuczną czekoladę, która nawet nie leżała obok kakao. Chodzi o pełnowartościowe, zdrowe przekąski, które zapewnią energię na cały dzień i jednocześnie dostarczą organizmowi wielu, potrzebnych mu składników, takie jak np. https://foodsbyann.com/pol_m_Zdrowe-przekaski-100.html. Znajdziesz tam m.in. naturalne ciasteczka owsiane, które są prawdziwą bombą witaminową. Płatki owsiane są bowiem bogate w błonnik, wspomagający procesy trawienne. Z kolei dodatki w postaci chociażby pestek dyni charakteryzują się dużą zawartością cynku i witaminy E. One obniżają poziom cholesterolu oraz wspierają prawidłowe funkcjonowanie układu nerwowego. 

Coś na słodko

Tym, którzy nie wyobrażają sobie drugiego śniadania bez słodkiego akcentu, polecamy natomiast zdrowe przekąski w postaci batoników i czekoladowych przysmaków. Oczywiście tylko te, wolne od szkodliwych substancji, w tym białego cukru i laktozy. Świetnie pasują jako dodatek do pełnowartościowej kanapki, tortilli z różnościami lub innego, śniadaniowego specjału. Zdrowe przekąski w postaci batoników nie zawierają też żadnych wspomagaczy smaku i barwników. Dzięki temu można się cieszyć smakiem prawdziwej czekolady. Drugie śniadanie można dodatkowo uzupełnić energetycznym smoothie na bazie ekologicznych owoców. A gdzie znaleźć takie zdrowe przekąski? Najlepiej zajrzeć do sklepu Anny Lewandowskiej – foodsbyann.com.